نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

پمپ هیدرولیک که یکی از مهم ترین تکنولوژی ها در صنایع می باشد مورد اهمیت خاصی قرار گرفته است. امروزه با پیشرفت چشمگیر بشر در همه ی زمینه ها و نیاز بسیار زیاد انسان ها به ماشین آلات جهت پیشروی هر چه بیشتر در کار باعث اختراع شدن تکنولوژی هایی در تمام عرصه ها شده است. یکی از عملکردهای مهم در صنعت انتقال قدرت با دقت بسیار بالا و همچنین هزینه های بسیار کمتر است. برای بکار گیری یک سیال تحت فشار در انتقال قدرت و یک امر مهم کنترل قدرت در تمام رسته های صنعت روبه افزایش است. به کار گیری قدرت سیال هیدرولیک بهترین نوع می باشد که در ادامه هیدرونرما مقاله ای جامع برای شما فراهم کرده است.

ﭘﻤﭗ ادامه مقاله کمی طولانی است جهت دریافت قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس : ۳۳۹۱۸۴۷۲-۰۲۱

پمپ هیدرولیک
نگاهی کوتاه به عملکرد پمپ هیدرولیک

خب اگر بخواهیم سیستم هیدرولیک را به صورت کامل مورد بررسی قرار بدهیم می توانیم پمپ را به عنوان قلب سیستم هیدرولیک نام برد زیرا پمپ هیدرولیک انرژی الکتریکی تولید شده موتورهای الکتریکی و احتراق داخلی و … را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید. نکته ای که بسیار قابل اهمیت است حجم روغن موجود در مدار هیدرولیکی است که خود به ظرفیت پمپ و حجم جابه جا شده در هر دور پمپ بستگی دارد.

واحد اندازه گیری و ارتفاع مجاز روغن پمپ هیدرولیک
در مکش سیال ارتفاع عمودی مجاز پمپ نسبت به سطح آزاد سیال است و این ارتفاع نباید بیش از ۱۰ متر باشد چون در ارتفاع بیش از ۱۰ متر در اثر بوجود آمدن خلا روغن جوش آمده و بجای روغن مایع ، بخار روغن وارد پمپ شده و منجر به خرابی پمپ می شود. اما در مورد ارتفاع خروجی پمپ هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها توان پمپ است که می تواند آن رامعین کند.

واحد اندازه گیری ظرفیت روغن پمپ گالن در دقیقه یا لیتر بر دقیقه است.

در اﻧﺘﺨﺎب پمپ هایی ﺑﺎ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﻣﻮارد ذﯾﻞ ﺑﺎﯾﺪ در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮد :
ﻗﻄﺮ دﻫﺎﻧﻪ ﻫﺎی پمپ هیدرولیک
ﻗﻄﺮ دﻫﺎﻧﻪ ورودی ﺑﺮای اﺗﺼﺎل ﺑﻪ ﺧﻂ ﻣﮑﺶ و دﻫﺎﻧﻪ ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﺮای اﺗﺼﺎل ﺑﻪ ﺧﻂ ﻓﺸﺎر، ﺑﺎﯾـﺪ ﻣﺸﺨﺺ ﮔﺮدد . اﻋﺪاد Pipe Connection اﯾﻦ ﻣﺸﺨﺼﻪ ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮان اراﺋﻪ ﻣﯿﮕﺮدد و ﺑﺮای ﻣﺜﺎل ۲,۱۱/۲,۱۱/۴ ,ﺑﺎﺷﺪ ۱,۳/۴,۱/۲ اﯾﻨﭻ ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ .

ﻓﺸﺎر ﮐﺎری در ﺧﺮوﺟﯽ پمپ هیدرولیک
اﯾﻦ ﻣﺸﺨﺼﻪ ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮان Operating Pressure-Outlet و ﺑﺎ واﺣﺪ bar اراﺋﻪ ﻣﯿﺸﻮد و ﻧـﺸﺎﻧﮕﺮ ﻣﺎﮐﺰﯾﻤﻢ ﻓﺸﺎری اﺳﺖ ﮐﻪ پمپ هیدرولیک ﻗﺎدر ﺑﻪ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ آن . اﻟﺒﺘﻪ ﻻزم ﺑﻪ ﯾـﺎدآوری اﺳـﺖ ﮐـﻪ ﭘﻤﭙﻬﺎ اﯾﺠﺎد ﺟﺮﯾﺎن ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ و ﻗﺮار ﮔ ﺮﻓﺘﻦ ﯾﮏ ﻣﺎﻧﻊ در ﺑﺮاﺑﺮ اﯾـﻦ ﺟﺮﯾـﺎن، ﺑﺎﻋـﺚ اﯾﺠـﺎد ﻓـﺸﺎر ﻣﯿﮕـــﺮدد . ﻓـــﺸﺎر ﮐـــﺎری ﻣﻌﻤـــﻮل ﺑـــﺮای ﭘﻤـــﭗ ﻫـــﺎی دﻧـــﺪه أی ﺑـــﻪ ﺻـــﻮرت ۲۵۰,۲۲۵,۲۰۰,۱۷۵,۱۵۰,۱۰۰,۵۰,۱۰ ﺑﺎر ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ .

 منبع: https://hydronorma.ir/article/پمپ-هیدرولیک/

  • Add to Phrasebook
     
    • No word lists for Persian -> English...
       
    • Create a new word list...
  • Copy


:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

اکچویتور ها جهت کنترل شیرها در صنعت به صورت کاملا مکانیزه به کار می روند. که این خود بدین معنا است دیگر اپراتورها و نیرو کارگاه دیگر نیازی به باز و بسته کردن شیر ندارند.

ادامه مقاله زیر کمی زیاد است. بنابراین اگر نیاز به مشاوره دارید میتوانید با شماره های:

۰۲۱۳۳۹۱۸۴۷۲ و یا با همراه ۰۹۱۲۷۰۱۹۱۳۶ تماس حاصل نمایید.

موارد استفاده از اکچویتور در شیر عبارتند از:
بکارگیری کنترل در فرایند تولید
کنترل و اعمال تغییرات آن از راه دور
توانایی قطع عملگر سیستم در موارد اضطراری از یک محل امن
گشتاور زیاد مورد نیاز برای باز کردن یا بستن شیر و مسایل ایمنی
انواع روش کنترل اکچویتور
جهت کنترل یک شیر ممکن است به سه روش زیر اقدام شود که عبارتند از:

خطی
دورانی با زاویه محدود
دورانی پیوسته
انواع سیستم actuator
اکچویتور
اکچویتور

سیستم کنترل actuator به سه صورت زیر است که عبارتند از:
الکتریکی
هیدرولیکی
پنوماتیکی
اکچویتور های الکتریکی
از جدید ترین مدل اکچویتورها می توان به نمونه الکتریکی آن اشاره نمود.

از این دسته اکچویتورها برای کنترل دستی و از راه دور استفاده می شود.

به کار گیری اکچویتور در راکت ها و موشک ها
جهت کنترل زاویه باله موشک که رایجترین راه کنترل مسیر پروازی است، معمولا از اکچویتور دورانی استفاده می شود . برای تحلیل نمونهای از این اکچویتور ها از تستهای تجربی انجام شده توسط متخصصان و دانشمندان و مدل تئوری بسط داده شده توسط آنها استفاده شده است .

مجموعه اکچویتور به سه زیرمجموعه تقسیم شده که عبارتند از :
موتور محرک
کلاچهای پودری مغناطیسی
مجموعه مکانیکی
در مدلسازی موتور محرک که از نوع DC با کنترل آرمیچر می باشد، از معادلات گشتاور – سرعت – ولتاژ چند نمونه موتور استفاده شده که از تستهای تجربی حاصل شدهاند . به این منظور میتوان از معادلات الکتریکی موتور نیز بهره جست . برای مدلسازی کلاچ ها از پیاده سازی مدار فرمان کلاچها در نرم افزار ُارکد ١ کمک گرفته شده و مدل مجموعه محورها و پتانسیومتر و تاکوژنراتور که مجموعه مکانیکی را تشکیل می دهند، نیز به صورت معمول در نظر گرفته شده است . در مدل گشتاور اصطکاکی بلبرینگ ها از رابطه مرسوم ( خطی بودن گشتاور اصطکاکی با سرعت دورانی ) استفاده نشده و برای افزایش دقت و در نظر گرفتن عوامل غیر خطی علاوه بر ترم خطی یک ترم توان دوم و یک عرض از مبدا نیز در نظر گرفته شده است .

ضرایب چنین سیستمی با استفاده از چندین تست خاص بدست می آید . پس از به دست آوردن مدل دینامیکی و سپس مدلسازی در جعبه ابزار سیمولینک برای هر یک از زیرمجموعه های عملگر، مدل کلی عملگر مورد نظر با بر هم نهی زیرمجموعه ها بدست می آید . به دلیل اینکه در این مدل عوامل غیرخطی وجود دارند و مدل سیمولینک را دچار تکینگی می کنند، ابتدا مدل خطی سازی شده و سپس اثر تغییر پارامترهای مطلوب یا نامطلوب مختلف، بررسی می شود .

 منبع: https://hydronorma.ir/actuator/اکچویتور/

 
 
 
 
 
 
اکچویتور
 
Activator
 
 
SAVE
CONTINUE
view saved words →
Don't translate on double-click
 
Don't show floating button
 
 
No Internet Connection
 
  • Add to Phrasebook
     
    • No word lists for Persian -> English...
       
    • Create a new word list...
  • Copy


:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

به جای Adobe Premiere Pro…
وقتی صحبت از ویرایش فیلم های حرفه ای است ، دو نام بزرگ در تجارت عبارتند از Final Cut Pro X و Adobe Premiere Pro CC. نه به خصوص ارزان است. Final Cut Pro X با قیمت 300 دلار قابل خریداری است (و این تنها مکینتاش است) ، در حالی که Premiere Pro با هزینه 20 دلار به صورت ماهانه (به صورت یک برنامه سالانه) در مدل اشتراک است. این به سرعت اضافه می شود.

 

اگر در حال راه اندازی یک vlogging ارزان قیمت هستید ، احتمال دارد که یک ویرایشگر ویدیوی ارزان نیز بخواهید. در حالی که iMovie و Windows Movie Maker اصول را ارائه می دهند ، DaVinci Resolve است که ویرایش فیلم درجه حرفه ای را به صورت رایگان ارائه می دهد. بله ، نسخه رایگان کاملاً رایگان است و اکثریت قریب به اتفاق کاربران نیازی به نسخه پولی ندارند.

این نرم افزار توسط Blackmagic ، همان شرکتی که دوربین های سینما را تهیه می کند ، ارائه می شود ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که آنها می دانند که این موارد هستند. من اخیراً استفاده از این روش را شروع کردم و نرم افزارهای زیادی هم می توانند انجام دهند.

به جای Adobe Photoshop…
من نمی خواهم Adobe را بیش از حد از هم جدا کنم ، اما وقتی چنین نام بزرگی در صنعت خلاق باشید این اتفاق می افتد. دقیقاً مانند Microsoft Office برای یک مجموعه اداری و Google برای جستجوی وب ، Photoshop تقریباً به اصطلاح عمومی برای ویرایش تصویر تبدیل شده است. آیا می توانید این مضرات را برای من فتوشاپ کنید؟

 

اگر نمی خواهید اشتراک ماهانه Photoshop CC را بپردازید ، گزینه های رایگان نیز وجود دارد. با این حال ، بر خلاف DaVinci Resolve ، گزینه های رایگان در اینجا کاملاً به اندازه معامله واقعی نیستند. اما شاید آنها برای شما کافی باشند. فتوشاپ اکسپرس با فیلترها ، برداشت ها و ویرایش های اساسی بسیار دوستانه تر است ، مانند این که چگونه می توانید تصاویر خود را در Google Photos تنظیم کنید. Paint.NET کمی بیشتر در یک بسته بسته چسبنده ارائه می دهد ، و Canva برای کارهای با طراحی بیشتر مناسب است. برخی از افراد قسم به GIMP نیز سوگند می خورند.

به جای QuickBooks Intuit ...
خوب ، ما به بخشی کمتر سرگرم کننده از گردش کار نرم افزار بازگشتیم. بعد از این همه ویرایش ویدیو و تصویر ، بعد از این همه کار خلاقانه ، شما هنوز هم باید روی رشد آن خط پایین و مدیریت امور مالی خود کار کنید. حتی اگر لزوماً برای پول آن لازم نیستید ، باید یک دسته خوب از پول خود بگیرید. یک جعبه کفش کامل با رسید و یک مانیتور پوشیده از یادداشت های چسبنده فقط انجام نخواهید داد.

 

Freshbooks و QuickBooks احتمالاً دو بزرگترین نام در این فضا هستند ، اما به عنوان یک جایگزین رایگان ، ممکن است بخواهید به Wave نگاهی بیندازید. این ابزار مبتنی بر وب ، فاکتورها و حسابداری و همچنین امکان اسکن در رسیدهای شما را برای مدیریت هزینه به عهده دارد. این کار برای فریلنسرها ، تأثیرگذارها و سایر متخصصان مشابه که از چندین منبع و مشتری دریافت پول می کنند بسیار عالی است.

و بله ، واقعاً استفاده رایگان است. شما فقط برای پردازش کارت اعتباری و پرداخت های بانکی (و دستمزد) پرداخت می کنید ، اما طرف حسابداری و صورتحساب برای شما نیکل هزینه نمی کند.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

گزینه های رایگان نرم افزار پرداخت شده محبوب
سکه ذخیره شده یک سکه به دست آورده است. با زبانی که به طور محکم در گونه ها کاشته شده است ، دوست دارم به مردم بگویم که ارزان نیستم ؛ من "از لحاظ استراتژیکی ناامید کننده هستم" همه شوخی های کنار ، قطعاً شرایطی وجود دارد که شما باید پول بیشتری برای پول بیشتر خرج کنید. به همین دلیل است که من وظایف و خدمات خاصی را بر عهده دارم ، بنابراین می توانم روی آنچه که من واقعاً خوب هستم انجام دهم. در عین حال ، شرایطی نیز وجود دارد که صرفه جویی در چند دلار نیز معقول است.

در حال حاضر ، من نمی گویم که شما باید برای همه چیز در گردش کاری خود بر روی باند نرم افزار رایگان پرش کنید. برای بسیاری از متخصصان در حال کار ، پرداخت هزینه نرم افزار برتر بسیار معقول است. آنها ممکن است به ویژگی ها یا پشتیبانی خاصی نیاز داشته باشند. برای بقیه ما ، بسیاری از گزینه های رایگان نرم افزار محبوب پرداخت شده نیز کاملاً مناسب هستند. در اینجا چند گزینه وجود دارد که ممکن است بخشی از مشاغل آنلاین خود را شامل شوید.

به جای مایکروسافت آفیس…
مایکروسافت آفیس برای طولانی ترین زمان استاندارد de facto بود. از بسیاری جهات ، هنوز هم همینطور است. ما به اسناد Word و صفحات گسترده اکسل به همان روشی که در مورد Q-Tips و Kleenex صحبت می کنیم (به جای سواب پنبه ای و بافت صورت) اشاره می کنیم. وقتی به دنبال یک مجموعه اداری جایگزین هستید ، حداقل باید دو گزینه بسیار مهم را در نظر بگیرید.

 

اگر ترجیح می دهید یک نصب محلی روی رایانه خود با پرونده های محلی داشته باشید ، پس از آن Apache OpenOffice یکی از موارد مورد استفاده است. این تقریباً برابر با هر قطعه پای مایکروسافت آفیس است ، از جمله تقریباً در مورد تمام عملکردهایی که انتظار دارید.

اگر ترجیح می دهید به ابر متوسل شوید ، انجام این کار بسیار بهتر از Google Docs دشوار است ، به ویژه اگر قبلاً در اکوسیستم Google سرمایه گذاری کرده باشید. اشتراک و همکاری با ادغام Google Drive نیز آسان است.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

تعمیر پمپ وکیوم خشک

اجاق های خشک کن خلاء در صنایع الکترونیک و شیمیایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و به ویژه برای خشک کردن سریع و کارآمد حساس به گرما ، مواد قابل اکسیداسیون ، قابل اکسیداسیون و اجزای پیچیده مناسب هستند. در این برنامه ، مشتریان معمولاً از پمپ خلاء پیمایشگر سری EVP استفاده می کنند که از 2 لیتر در ثانیه تا 16 لیتر در ثانیه است و برخی از مشتریان نیز از پمپ خلاء پیچ خشک سری LG استفاده می کنند .

در زیر 8 نکته اصلی در مورد عملکرد اجاق گاز خشک کن وجود دارد.


1. پمپ خلاء نمی تواند برای مدت طولانی کار کند. بنابراین ، هنگامی که سطح خلاء الزامات کالاهای خشک را برآورده می کند ، ابتدا شیر خلاء باید بسته شود ، در این صورت باید منبع تغذیه پمپ خلاء خاموش شود. هنگامی که میزان خلاء کمتر از نیاز اقلام خشک است ، در این صورت شیر ​​خلاء و منبع تغذیه پمپ خلاء روشن می شوند و خلاء ادامه می یابد. این کار باعث افزایش عمر پمپ خلاء می شود.

2. اگر اجاق گاز خشک کن مدت طولانی استفاده نمی شود ، قسمت های آبکاری شده را در معرض پاک کرده و برای جلوگیری از خوردگی ، گریس خنثی بمالید. درپوش پلاستیکی غبار روی فیلم پلاستیکی قرار داده و آن را در اتاق خشک قرار دهید تا از آسیب رسیدن به اجزای الکتریکی جلوگیری شود. تاثیر می گذارد.

تعمیر پمپ وکیوم روغنی

۳- در صورت خیس شدن اقلام خشک ، بهتر است برای جلوگیری از ورود گاز مرطوب در پمپ خلاء و ایجاد اختلال در پمپ خلاء ، فیلتر را بین جعبه خشک کن و خلاء اضافه کنید.

4- وسایل خشک پس از خشک شدن باید دارای وزن سبک و اندازه کوچک باشند (شکل دانه ای کوچک). برای جلوگیری از استنشاق پمپ خلاء (یا شیر برقی) از ماده خشک ، باید به اتاق کار اضافه شود.

5- بعد از استفاده از اجاق گاز برای بارهای زیاد ، اگر نتواند خلا ایجاد کند ، نوار آب بندی باید در این زمان تعویض شود. هنگامی که دمای خشک شدن جعبه خلاء از 200 درجه سانتیگراد بیشتر است ، در صورت بروز نشت گاز آهسته ، پوشش پشت جعبه را برداشته و پایه بخاری را با یک کلید آلن شل کنید ، حلقه آب بندی را تعویض کنید یا پایه بخاری را محکم کنید. حل.

۶- در صورت چرخش لامپ لاستیکی شیر خونریزی شده ، می توان با مقدار مناسب گریس در داخل آن روغن کاری کرد.

7. علاوه بر تعمیر و نگهداری ، نمی توان جلوی سمت چپ را گرفت تا از آسیب در سیستم کنترل الکتریکی جلوگیری شود.

8 ، اجاق خشک کن خلا باید همیشه تمیز نگه داشته شود. شیشه درب را با محلول شیمیایی واکنش پذیر پاک نکنید و آن را با یک پارچه نخی نرم پاک کنید.

  • Add to Phrasebook
     
    • No word lists for Persian -> English...
       
    • Create a new word list...
  • Copy


:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

چگونه می توان رایانه بعدی خود را با ارزان انتخاب کرد قسمت دوم

وای!
وای! از 24 ساعت گذشته تنها پیشنهاد معامله ای را ارائه می داد ، اما فروشگاه آنلاین (که هم اکنون متعلق به آمازون است) از آن زمان به بعد بسیار گسترش یافته است. معامله اصلی در بخش رایانه ها هنوز در قسمت بالای صفحه نشان داده شده است ، اما اگر در حدود نیم به پایین بروید ، می توانید براساس طبقه بندی از جمله دسک تاپ ، لپ تاپ ، تبلت ، لوازم جانبی و قطعات رایانه خرید کنید.

در زیر آن ، "رویدادهای" رایانه ای را پیدا خواهید کرد که در آن مجموعه مربوط به محصولات برای مدت زمانی مشخص تخفیف ویژه ای داشته باشد. برای همه چیز رویدادهایی وجود دارد از دسک تاپ های بازی گرفته تا همه در Chromebooks. برای کسب بهترین معاملات ، با توجه به شرایط هر محصول ، اغلب به عقب برگردید. برخی از موارد جدید است ، برخی دیگر مرمت شده اما مانند جدید هستند و برخی نیز دارای خراش و دندان هستند و براساس آن قیمت هایی دارند.

این جایی است که من رومیزی مرمت شده خود را با مبلغ 500 دلار دریافت کردم ، زمانی که مدل معادل جدید تقریباً دو برابر بیشتر فروخته شد ، و آخرین نسخه حتی بیشتر از آن بود. به خصوص اگر شما مایل به تنظیم پردازنده نسل گذشته هستید ، این یک روش عالی برای پیشبرد شماست. این همان کاری است که من کردم

Geeks.com
فروشگاه آنلاین "جایگزین" دیگری است که همواره در ارائه بهترین معاملات به خود افتخار می کند. در واقع ، شعار Geeks.com این است که "چرا جدید بخرید - اکنون بزرگ صرفه جویی کنید!" علاوه بر تجهیزات صوتی و تصویری ، محصولات خانگی هوشمند و دیگر دسته بندی ها ، قرعه کشی اصلی در اینجا در بخش رایانه در Geeks.com خواهد بود.

صفحه اول معمولاً فقط تعداد معدودی محصول را در خود جای می دهد. اگر هیچکدام از این موارد خیال شما را لمس نکرد ، کمی حرکت کرده و به صفحه پایین بروید تا به صفحات بعدی بروید و کامپیوترهای بیشتری را برای انتخاب از جمله دسک تاپ و لپ تاپ پیدا خواهید کرد. من اینجا معاملات خوبی را در MacBook Pros و iMac مشاهده کرده ام. توضیحات را با دقت بخوانید تا جزئیات دقیق ترین آن را مطالعه کنید. بعضی اوقات ، ممکن است محصولات "فقط مورد" پیدا کنید که کامل کامپیوتر نیستند. از طریق منو در سمت چپ بین جدید و مرمت شده نیز تغییر دهید.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

چگونه می توان رایانه بعدی خود را با ارزان انتخاب کرد
آیا میخواهید اینترنتی پول در بیاورید؟ وارد این وبلاگ نویسی ، بازاریابی اینترنتی یا سایر مشاغل احتمالی دیگر در این وب سایت دیوانه جهان شوید؟ بخش عمده ای از درخواست در اینجا این است که هر کس می تواند این کار را انجام دهد (از طریق حقیقت کمی پیچیده تر از آن است). هزینه های راه اندازی برای تجارت آنلاین شما بسیار کم است ، و قطعاً بسیار کمتر از آن است که بخواهید یک تجارت معمولی تر راه اندازی کنید.

درست همانطور که می توانید روی YouTube قدم بگذارید و با 200 دلار یا کمتر از وبلاگ نویسی شروع به کار کنید ، لازم نیست خود را در معرض بدهی جدی قرار دهید تا یک کامپیوتر کاملاً مناسب در مقابل شما برای کار داشته باشید. بسته به اینکه شما به چه اسب بخار واقعی احتیاج دارید ، می توانید به راحتی یک کامپیوتر عالی برای پول زیاد پیدا نکنید. فقط باید بدانید که در کجا باید جستجو کنید. بنابراین ، علاوه بر فروش معمول ، تخفیف ، ترخیص و تخفیف از طریق پست الکترونیکی ، مشتاقانه خود را در مورد بعضی از این فروشگاه های آنلاین برتر برای رایانه های مرمت شده نیز مورد توجه قرار دهید.

رایانه های تجدید شده آمازون
باشه. خرید در آمازون به سختی پنهانی است. احتمالاً قبلاً به آنجا رفته اید تا همه چیز را از کاغذ توالت گرفته تا میزهای ناهار خوری بخرید. و بله ، خرید لوازم الکترونیکی از آمازون جایی غیر معمولی نیست. وقتی نتایج جستجو را می بینید ، ممکن است تعداد انگشت شماری از دسک تاپ و لپ تاپ هایی که مورد بازسازی قرار گرفته اند ، روبرو شوید. اگر واقعاً بخواهید فقط روی این زیرمجموعه محصولات تمرکز کنید ، چه می کنید؟ و چگونه می توانید نسبت به کیفیت نوسازی اطمینان داشته باشید؟

 

آمازون برنامه ای دارد به نام "تجدید شده" که در آن محصولات بازسازی شده ، پیش دارنده و جعبه باز "بازرسی و آزمایش می شوند تا بتوانند کار کنند و به نظر جدید" و "با حداقل 90 روز ضمانت تهیه کننده پشتیبانی می شوند". بیش از 6000 رایانه تجدید شده از مارک هایی مانند سامسونگ ، Lenovo ، HP و Acer را مرور کنید. برخی از ماشین آلات حتی زیر 100 دلار قیمت دارند.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

راهنمای تعمیر پمپ وکیوم

اگرچه پمپ ها و کمپرسورهای خلاء ما به دقت طراحی شده اند تا ده ها سال بدون مشکل کار کنند ، اما گاهی اوقات مشکلاتی به وجود می آید. مانند همه دستگاه ها ، برای اطمینان از عملکرد طبیعی تجهیزات ، پمپ خلاء حلقه مایع نیز باید به طور مرتب بررسی شود.

بلبرینگ پمپ

بسیاری از انواع پمپ ها دارای یاتاقان های مهر و موم شده هستند و نیازی به روغن کاری منظم ندارند. اگر پمپ شما مجهز به گریس است ، هر سال اول یا هر 3000 ساعت یکبار یاطاقان را روغن کاری کنید. از گریس مقاوم در برابر درجه حرارت بالا استفاده کنید.

یاطاقان موتور

بسیاری از موتورها دارای یاتاقان های مهر و موم شده هستند تعمیر پمپ وکیوم و نیازی به روغن کاری منظم ندارند. اگر موتور شما مجهز به گریس است ، سالانه یا هر 3000 ساعت یکبار یاطاقان را روغن کاری کنید ، هرکدام که اول باشد. از گریس مقاوم در برابر درجه حرارت بالا استفاده کنید.

درج اتصال

افزونه را یک بار در سال بخاطر سایش بیش از حد بررسی کنید. نشانه هایی از گرد و غبار بیش از حد سیاه را نشان دهید که نشان می دهد تیغه فرسوده است را بررسی کنید. اگر پوشیده است ، درج را تعویض کنید.

حلقه مهر و موم پمپ

برای علائم آب بندی مایع در ناحیه زیر محفظه یاتاقان پمپ ، ماهانه بررسی کنید. اگر مایعات وجود داشته باشد ، می تواند مهر و موم فرسوده را نشان دهد. مهر و موم باید تعویض شود.

شیر کنترل ورودی

یک بار در سال برای خوردگی یا ساییدگی بررسی کنید. اگر شیر چک خوردگی یا فرسوده باشد ، باید آن را تعویض کنید.

متر

ابزارها را به صورت سه ماهه بررسی کنید. اگر هر فشار سنج نتواند به درستی حرکت یا کار کند ، آن را جایگزین کنید.

دریچه امداد

سالی یک بار بررسی کنید تا مطمئن شوید دریچه در خلاء لازم باز می شود. این امر را می توان با بستن شیر عایق ورودی و مشاهده دستگاه خلاء با باز کردن شیر تسکین سنج تعیین کرد. محل نشیمن را برای نشانه های ساخت مواد خارجی بررسی کنید و محل مورد نیاز را مطابق لزوم تمیز کنید.

سوئیچ سطح آب

سالی یک بار بررسی کنید تا مطمئن شوید که سوئیچ در شرایط کم آب و سطح بالای آب می تواند به طور عادی کار کند.

فیلتر Y

سالی یک بار بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها گرفتگی ندارند ، این باعث می شود جریان مایع آب بندی محدود شود. اگر سیستم در معرض مقادیر زیادی ذرات یا رسوبات آب سخت قرار دارد ، بیشتر اوقات صاف کننده Y را بررسی کنید. درپوش را از صافی Y خارج کرده ، کشش را بیرون آورده و تمیز کنید.

مبدل حرارتی

سه ماهه را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها سرمایش کافی دارند. در مبدلهای حرارتی هوا خنک شده ، بررسی کنید که تمام باله ها عاری از زباله باشند.

خرابی را کم کنید

بسیاری از امکانات دارای پمپ های آماده به کار برای به حداقل رساندن زمان خرابی هستند.

کاربرد طولانی مدت پمپ خلاء حلقه آب با نگهداری معمول آن ارتباط نزدیکی دارد. این دستگاه حاوی لوازم جانبی زیادی است و برای اطمینان از عملکرد پر سرعت تجهیزات ، نیاز به تعمیر و نگهداری دقیق و دقیق دارد. حرکات را در تمام زمانها بررسی کنید. از طریق راهنمای تعمیر و نگهداری پمپ خلاء حلقه آب ، اگر پمپ شما به درستی کار نمی کند ، لطفاً با یک متخصص خلاء مشورت نکنید. اگر سؤال دیگری دارید ، لطفاً برای ما پیامی بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

7+ مهارت برتر الکسا برای کار دقیق تر
برخی از افراد به شما خواهند گفت که دستیار هوشمند و روند بلندگوهای هوشمند حمله به حریم خصوصی و اتلاف وقت است. در نهایت این تصمیم به شما بستگی دارد. من ، در ابتدا نیز به شک و تردید افتادم و فکر کردم که داشتن یک آمازون اکو ممکن است سرگرم کننده باشد ، اما واقعاً این فقط برای افراد تنبل بود. ای پسر ، اشتباه کردم! آنها عوض کننده بازی واقعی هستند!

و در حالی که مطمئناً می توانید برای برخی از سرگرمی ها و بازی ها به الکسا مراجعه کنید (من هر روز Jeopardy را بازی می کنم ، و Song Quiz نیز بسیار لذت بخش است) ، دستیار هوشمند آمازون نیز در واقع می تواند شما را به یک حرفه ای بهتر تبدیل کند. اگر می خواهید باهوش تر و سخت تر کار کنید ، سخت تر نیست ، سعی کنید دست خود را در برخی از این موارد انجام دهید که الکسا می تواند روی دستگاه اکو انجام دهد.

 

1. یاور گوجه فرنگی
در مورد متعادل کردن جلسات کاری متمرکز خود با وقفه های به موقع ، چیزی گفته می شود. برای این منظور ، شاید شما در مورد چیزی به نام تکنیک Pomodoro شنیده باشید. در اصل ، شما برای هر 25 دقیقه زمان کار متمرکز ، 5 دقیقه استراحت کسب می کنید ، و در نتیجه بین این دو ، حداکثر بهره وری را کسب می کنید.

و در حالی که بسیاری از برنامه های وب برای آن وجود دارد ، باز کردن یک برگه مرورگر دیگر ممکن است کمی حواس پرتی باشد. در عوض ، این مهارت تایمر pomodoro Alexa را در نظر بگیرید. این شمارش پایین است و به شما این امکان را می دهد تا بدانید چه وقت زمان رسیدن از میز کار برای بلند کردن پاهای شما است.

2. توجیهی فلش
این به اندازه آنچه در مورد داشتن روال صبحانه سالم (و مولد) وجود دارد ، به اندازه جلسات کاری متمرکز شما نیست. همانطور که شما قهوه صبح خود را می نوشید یا ورزش می کنید ، از الکسا بخواهید تا جلسات فلاش خود را انجام دهد. این می تواند به طور کامل سفارشی سازی شود ، و از طریق اطلاعات اصلی که می خواهید درباره روز آینده بدانید ، اجرا شود. چندین مورد از این به روزرسانی ها یکی پس از دیگری اجرا می شود.

برای مثال ممکن است آن را بخوانید که برنامه خود را بخواند. من ، دوست دارم یک کلمه از روز ، گزارش وضعیت هوا و برخی اخبار از رویترز تی وی را دریافت کنم. شاید بخواهید GaryVee 365 را برای برخی انگیزه های Gary Vaynerchuk فعال کنید. این کاملاً به عهده شماست ، همانطور که برای روز خود آماده می شوید در پس زمینه کار کنید.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

Keychron K1 نسخه 3 صندوق عقب مکانیکی و بازبینی صفحه کلید مکانیکی
Keychron K1 یک صفحه کلید بی سیم یا سیمی با مشخصات پایین است و در حین جمع کردن آن ، تمام کلیدها و عملکردهای مورد نیاز خود را به شما می دهد. این باریکترین صفحه کلید مکانیکی است که می توانید خریداری کنید.

 

K1 برای بهره وری به عنوان رویای یک تایپیست طراحی شده است. بدنی فوق العاده نازک (18 میلی متر) و حس لامسه ای عالی را تغییر می دهد. در مقایسه با سایر کیبوردهای مکانیکی ، به نیروی کمتری نیاز دارد و از مسافرت انگشتی کمتری استفاده می کند ، که این امر باعث کاهش خستگی انگشت می شود و راحتی بی نظیری در تایپ را فراهم می کند.

بسیاری از صفحه کلیدهای Mac مکانیکی نیستند. Keychron K1 یکی از معدود مواردی است که دارای کلیدهای عملکرد MacOS (F1 تا F12) در یک طرح Mac است. همچنین می توان به راحتی به یک صفحه کلید ویندوز تبدیل شد. Keychron دارای یک میانبر صفحه کلید برای Siri در طرح Mac ، و Cortana در ویندوز ، و یک دکمه تصویر است. به جای پخش کردن انگشت با استفاده از نگه داشتن "cmd + shift + 4" در Mac یا "Windows / alt + Print Screen" برای ویندوز برای تصویر در صفحه ، کافیست دکمه تصویر ویژه را فشار دهید. K1 یک صفحه کلید RGB روشن و درخشان با 4 سطح قابل تنظیم به همراه بیش از 18 جلوه رنگی مختلف ارائه می دهد. شما می توانید رنگ و روشنایی را مطابق با روحیه یا تنظیمات خود تغییر دهید.

 

قیمت گذاری Keychron K1 با قیمت 87 دلار برای مدل 87 کلید منفرد LED شروع می شود. اگر می خواهید نمایش کامل نور RGB ، 10 دلار اضافه کنید. 104 کلید RBG K1 نیز با قیمت 94 دلار در دسترس است. فیلم زیر 87 کلید RGB را بررسی می کند.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

انتخاب پمپ وکیوم و قیمت پمپ وکیوم

قبل از انتخاب نوع ، باید چندین مفهوم اساسی را در مورد پمپ خلاء بیان کنیم.

خلاء: نازک بودن گاز در حالت خلاء ، معمولاً به صورت خلاء بیان می شود. به مقدار خوانده شده از خلاء متر ، درجه خلاء گفته می شود. مقدار درجه خلاء برای بیان مقدار واقعی فشار سیستم کمتر از فشار اتمسفر است ، مقدار بیان شده از جدول همچنین به عنوان فشار جدول شناخته می شود ، این صنعت همچنین به عنوان فشار نسبی حد متوسط ​​شناخته می شود ، یعنی: درجه خلاء = فشار اتمسفر - فشار مطلق (فشار اتمسفر به طور کلی 101325Pa است ، پمپ خلاء حلقه آب فشار مطلق 3300Pa را محدود می کند ؛ فشار نهایی نهایی پمپ خلاء دوار حدود 10Pa است).

فشار نسبی نهایی: فشار نسبی فشار داخلی اندازه گیری شده از فشار جو کمتر است. مقدار واقعی فشار سیستم کمتر از فشار اتمسفر است. فشار داخل ظرف همیشه کمتر از فشار خارج ظرف است زیرا هوا در داخل بیرون کشیده می شود. بنابراین وقتی آن را از نظر فشار نسبی یا فشار سطح می نویسید ، باید یک علامت منفی را در مقابل آن قرار دهید ، به این معنی که فشار داخل ظرف پایین تر از فشار خارجی است.

فشار کل نهایی: فشار کل اندازه گیری فشار داخلی اندازه گیری از خلاء نظری را بسیار بالاتر می کند (مقدار فشار خلاء نظری 0Pa است). این با ارزش نظری فشار خلاء مطلق مقایسه می شود. با توجه به محدودیت های فرآیند ، ما نمی توانیم فشار داخلی را به مقدار خلاء مطلق 0Pa در هر صورت پمپ کنیم. بنابراین ، مقدار خلاء پمپ شده توسط پمپ خلاء از مقدار خلاء نظری بالاتر است. بنابراین وقتی با خلاء مطلق سر و کار دارید ، هیچ علامتی منفی در مقابل آن وجود ندارد.

پمپاژ هوا: پمپاژ هوا یک عامل اندازه گیری سرعت پمپ خلاء است. واحدهای عمومی از نظر L / S و m3 / h بیان شده است. پارامتری است که میزان نشت را تشکیل می دهد. درک این مسئله که چرا یک پمپ خلاء با حجم زیادی هوا به راحتی پمپ خلاء موردنیاز ما کار ساده ای نیست ، دشوار نیست ، در حالی که یک پمپ خلاء با حجم کمی هوا کند یا حتی قادر به پمپ کردن خلاء مورد نظر ما نیست. از آنجا که غیرممکن بودن لوله یا کانتینر کاملاً غیرممکن نیست و میزان زیادی از استخراج هوا باعث کاهش درجه خلاء ناشی از نشت هوا می شود. بنابراین ، درجه خلاء ایده آل را می توان با مقدار زیادی هوا به راحتی استخراج کرد. پیشنهاد می شود در صورت محاسبه ظرفیت پمپاژ نظری ، سعی کنیم پمپ خلاء را با ظرفیت پمپاژ بالاتر انتخاب کنیم.

پس از دانستن پارامترهای اصلی پمپ خلاء مانند درجه خلا ، فشار مطلق و فشار نسبی می توانیم وارد انتخاب رسمی پمپ خلاء شویم.

1- درجه خلاء مورد نیاز فرآیند فشار کاری پمپ خلاء باید شرایط فشار کار فرآیند را برآورده کند ، و درجه خلاء باید نیم تا یک مرتبه از درجه بالاتر از تجهیزات خلاء باشد. (به عنوان مثال: فرآیند خلاء نیاز به درجه خلاء 100pa (فشار مطلق) دارد و درجه خلاء پمپ خلاء باید حداقل 50pa-10pa باشد). به طور کلی ، اگر فشار مطلق بالاتر از 3300Pa باشد ، پمپ خلاء حلقه آب به عنوان دستگاه خلاء ترجیح داده می شود. اگر فشار مطلق مورد نیاز پایین تر از 3300Pa باشد ، پمپ خلاء حلقه آب قابل انتخاب نیست. پمپ خلاء صفحه چرخشی یا پمپ خلاء با سطح خلاء بالاتر به عنوان وسیله دریافت خلاء انتخاب می شود.

2. حجم اگزوز (میزان اگزوز) مورد نیاز فرآیند
پمپ خلاء به میزان استخراج هوا نیاز دارد (یعنی توانایی پمپ خلاء برای تخلیه گاز ، مایع و جامد تحت فشار کار آن) ، به طور کلی m3 / h ، L / S و m3 / min روش محاسبه خاص می تواند برای محاسبه خود و انتخاب به فرمول زیر مراجعه کند. البته انتخاب پمپ خلاء یک فرایند جامع است و شامل تجربه مربوطه و سایر عوامل است.

S = (V / t) توسط ln (P1 / P2)

میزان پمپ پمپ خلاء (L / S) در کجا ، S است

V حجم محفظه خلاء (L) است

T زمان لازم برای رسیدن به درجه خلاء مورد نیاز است

P1 فشار اولیه (Pa) است.

P2 فشار مورد نیاز است.

ترکیب شیء کشیده شده را
ابتدا مشخص کنید ، چه جسم استخراج شده دارای گاز ، مایع یا ذره باشد ، اگر گاز استخراج شده حاوی بخار آب یا مقدار کمی ذرات و گرد و غبار و ناخالصی های دیگر باشد ، در صورت خلاء ، پمپ خلاء دوار را با دقت انتخاب کنید. قبل از استفاده از پمپ خلاء دوار به عنوان تجهیزات کسب خلاء ، دستگاه فیلتر باید زیاد شود.

دوم ، شما باید بدانید که آیا شیء خورده است (اسیدی یا قلیایی ، مقدار PH چیست؟). اگر حاوی خوردگی اسید و قلیایی یا خوردگی آلی و سایر فاکتورهای گاز باشد ، قبل از انتخاب پمپ خلاء دوار باید فیلتر یا خنثی شود.

سوم ، آیا شیء استخراج شده با لاستیک یا روغن آلوده است؟ با توجه به پمپاژهای مختلف برای انتخاب تجهیزات خلاء مربوطه ، اگر گاز حاوی مقدار زیادی بخار ، ذرات و گاز خورنده باشد ، باید در نصب خط لوله ورودی پمپ تجهیزات کمکی مربوطه مانند کندانسور ، فیلتر و غیره در نظر گرفته شود. (با مهندسین فنی مربوطه تماس بگیرید).

چهارم ، سر و صدای پمپ خلاء ، لرزش ، تأثیر زیبایی شناختی در کارخانه.

همانطور که این گفته می رود ، ارزان بودن خوب نیست. در هنگام خرید پمپ وکیوم تجهیزات وکیوم ، کیفیت تجهیزات ، حمل و نقل و هزینه های نگهداری و نگهداری آن باید در اولویت قرار گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

کورسمو
Coursmos خود را به عنوان اولین سکوی یادگیری خرد در جهان توصیف می کند. »به عبارت دیگر ، Coursmos بیش از 76000 درس ارائه می دهد ، که به بیش از 17.500 دوره تقسیم می شوند. هر دوره شامل ویدئویی است که زیر سه دقیقه به طول می انجامد ، به این معنی که در هر دوره که می توانید چند دقیقه وقت بگذرانید ، فشار کامل است. همچنین می توانید یک دوره را در رایانه شخصی یا موبایل خود مشاهده کنید.

مدیران عامل مشغول می توانند از Coursmos برای به روز کردن دانش خود استفاده کنند و مهارت های خود را با کار کردن بر روی مهارت های شخصی (مانند مهارت های اجتماعی ، آموزش حافظه) و حرفه ای (مانند نحوه انجام مصاحبه ، نحوه پیشبرد تغییر) توسعه دهند. در صورت تمایل به ادامه جدیدترین اسباب بازی ها و پیشرفت ها ، دوره های فناوری نیز وجود دارد.

مدیرعامل.com
CEO.com سایتی مشابه مجله مدیر اجرایی ، سایتی است که به طور جدی برای مدیران عامل با جدیدترین اخبار ، بینش ها و مشاوره ها اختصاص داده شده است. این سایت همچنین مصاحبه هایی را با مدیر عاملان شایسته انجام می دهد ، در مورد نحوه پرداخت مدیران عامل و نحوه زندگی یک مدیرعامل به اشتراک می گذارد. علاوه بر این ، CEO.com شامل منابع ارزشمندی مانند راهنماهای آموزشی ، گزارش ها و فیلم ها است. با این وجود یکی از بهترین ویژگی ها بخش سری CEO است. به عنوان مثال ، یک بخش کامل در مورد چگونگی استفاده مدیر عاملان از رسانه های اجتماعی به طور مؤثر وجود دارد.

هیئت اجرایی شرکت
CEB اظهار داشت که این شرکت پیشرو در جهان مشاوره مستقر در جهان است. € در طول 30 سال گذشته ، CEB در حال انجام تحقیقات برای توسعه بینش و راه حل های عملی برای مدیران است. به عنوان مثال ، سایت دارای بخش "اقدامات" در مورد مشاوره در مورد همه چیز در مورد امور مالی ، منابع انسانی ، حقوقی ، بازاریابی ، فناوری و استراتژی های نوآورانه است و به اشتراک گذاشته می شود. این سایت همچنین شامل خدمات ، از جمله راه حل های مدیریت استعداد و راهنمای دقیق برای مدیریت است. بهتر از همه؟ شما می توانید عضو شوید و بیش از 16000 مدیر دیگر.

OpenSesame
OpenSesame یکی دیگر از منابع آموزش آنلاین است که بر آموزش کسب و کار تمرکز دارد. یک شرکت با OpenSesame می تواند بازار خود را جستجو کرده و مسیر انتخاب خود را نیز به سادگی با خرید محصول در iTunes خریداری کند. محتوای آنها با اکثر سیستمهای مدیریت یادگیری سازگار است ، بنابراین نمایش محتوا نباید مسئله باشد. در حالی که OpenSesame می تواند برای همه کارمندان مفید باشد ، مدیران عامل می توانند از آن به عنوان منبعی برای تقویت دانش خود در مورد رهبری ، اخلاق تجاری ، استراتژی تجاری ، تیم سازی و مدیریت زمان استفاده کنند.

مدیرعامل شلوغ بودن دلیلی برای متوقف کردن یادگیری و رشد به عنوان یک فرد نیست. این منابع دقیقاً همان چیزی هستند که شما برای رشد خود نیاز دارید - در حالی که کار خود را انجام می دهید.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

5 سایت برتر برای مدیرعامل برای یادگیری
به عنوان مدیرعامل ، روزهای شما از قبل ماههای قبل برنامه ریزی شده است. از این گذشته ، برنامه ریزی های زیادی را برای شما انجام می دهد تا با کارمندان استراتژی کنید ، با کارمندان بالقوه مصاحبه کنید و با مشتری ملاقات کنید. این همه سفر و مسئولیت های روزانه مدیرعامل - مانند ساخت شرکت ، نظارت بر مدیران میانی ، - و تصمیم گیری های اساسی را که باعث پیشرفت شرکت می شود ، در نظر نمی گیرد.

با داشتن بسیاری از وظایف در دست ، چگونه می توان انتظار داشت که یک مدیر عامل در صدر آخرین استراتژی های مدیریتی و تجاری قرار بگیرد؟ چگونه می توانند در صدر جدیدترین فناوری قرار بگیرند که بر صنعت آنها تأثیر بگذارد؟ آیا آنها زمان یادگیری مهارت های ارتباطی جدید را دارند؟ این لیست میتواند ادامه داشته باشد.

خوشبختانه ، وب سایتهای زیادی وجود دارند که مدیر عامل اگر بخواهد مهارت ها یا دانش خود را بهبود بخشد یا تقویت کند می تواند از آنها استفاده کند. برای اینکه زندگی سخت و طاقت فرسا را ​​کمی ساده تر کنید ، در اینجا پنج سایت برتر وجود دارد که هر مدیر عامل باید در صورت تمایل به یادگیری خود ، بررسی کند.

مجله رئیس اجرایی
برای بیش از 30 سال گذشته ، مجله مدیر اجرایی ثابت کرده است که انتشار پیشرو برای مدیران عامل است. نسخه آنلاین مجله رئیس اجرایی دارای جدیدترین اخبار ، مشاوره های عملی و تحقیقاتی است که مدیران می توانند برای پیاده سازی سازمان های خود به سمت موفقیت بکار گیرند. این سایت همچنین شامل بینش مدیرعامل است که همه چیز را از تولید گرفته تا مدیریت تیم تا بازاریابی و فروش پوشش می دهد. همچنین لیست های آموزنده ای وجود دارد (مانند بهترین و بدترین حالت برای تجارت) ، وبینارها ، خبرنامه ها و شبکه هایی برای صنعت خاص شما برای کمک به مدیران عامل در رشد فردی و رهبران مؤثر.



:: برچسب‌ها: 5 سایت برتر برای مدیرعامل برای یادگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

سیستم خلاء می تواند چه گازهایی را خلاء کند؟

در استفاده از سیستم خلاء ، گازهای استخراج شده نه تنها انواع گازهای تولید شده در فرآیند کاربرد را شامل می شوند ، بلکه شامل هوای اصلی جوی موجود در سیستم نیز می شوند.

1- گاز تولید شده در فرآیند سیستم خلاء

این شامل گازهای ساطع شده توسط مواد در فرایند و گازهای وارد شده طبق فرآیند لازم است و همچنین گازهای تبخیر شده توسط مایع یا جامد در سیستم خلاء وکیوم آبی . محاسبه مقدار گاز موجود در این قسمت برای فرایندهای مختلف و مواد مختلف متفاوت است.

2- گاز اتمسفر در اصل در سیستم خلاء موجود است

در سیستم خلاء ، محفظه خلاء محفظه و مدار لوله خلاء و غیره ، در اصل حاوی مقدار مشخصی از اجزای گاز جوی است. در مرحله اولیه پمپاژ ، آنها اصلی ترین گاز پمپاژ سیستم خلاء هستند و همچنین توسط سیستم z * زود تخلیه می شوند.

3. گاز نشتی در سیستم خلاء

گاز نشتی شامل نشت هوا از طریق اتصال مهر و موم خلاء و کانال های مختلف نشت ، وارد سیستم خلاء می شود. برای سیستم خلاء معین میزان نشت گاز ثابت است. کاربردهای مختلف سیستم خلاء ، فشار محدود متفاوت ، میزان نشت گاز نیز دارای یک محدودیت دقیق است.

4- گازهایی که با دفع سطح مواد مختلف در سیستم خلاء آزاد می شوند

تحت فشار عادی ، سطح مواد موجود در سیستم خلاء بخشی از گاز را جذب و حل می کند. در فشار منفی ، این قسمت از گاز دوباره آزاد می شود. میزان تخلیه هوا آن با عملکرد مواد ، فرایند درمان و حالت سطح مواد مرتبط است.

5- هوای خارج از سیستم خلاء از طریق مواد دیواره ای وارد سیستم می شود.

گازها همچنین در مواد جامد حل شده و نفوذ می کنند. بنابراین ، جو می تواند برخی از گازها را از طریق مصالح ساختاری دیواره ظرف وارد سیستم خلاء کند. این نوع نفوذ در سیستم فلزی به طور کلی قابل توجه نیست ، اما برخی از برنامه های موجود در سیستم خلاء شیشه ای یا سیستم فلزی دیواره نازک باید تأثیر گاز نفوذ را در نظر بگیرند.

پنج جنبه فوق ، مجموع بار پمپاژ سیستم خلاء را تشکیل می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

WPForms
WPForms - سازنده کشیدن و رها کردن فرم

فرم ها بخش اساسی هر وب سایت هستند. صفحات تماس ، پنجره اشتراک ایمیل ، نظرات وبلاگ و صفحات خدمات به مشتری ، همگی به فرم هایی نیاز دارند تا درست کار کنند.

WPForms می تواند به شما در ساختن کلیه اشکال ذکر شده در بالا و موارد دیگر کمک کند. نسخه رایگان و برتر با انواع مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به سرعت شکل های جذاب ، جذاب و کاربردی ایجاد کنید.

شما حتی می توانید با منطق شرطی اشکال دلخواه ایجاد کنید. بسته به پاسخ ارائه شده توسط بازدید کننده ، سوالات فرم آنها تغییر خواهد کرد. شما می توانید از این اطلاعات برای اطلاعات بیشتر در مورد مخاطب هدف خود و بهبود UX در سایت خود استفاده کنید.

7. RafflePress
RafflePress - افزونه Giveaway

بازاریابان و صاحبان وب سایت بیش از هر زمان دیگری از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند تا آگاهی از برند را گسترش دهند و منجر به جدیدی برای تجارت خود شوند. با به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ و گپ زدن در بخش نظرات روش های بسیار خوبی برای دستیابی به مخاطبان شما وجود دارد. با این حال ، یک افزونه وردپرس وجود دارد که می تواند به همان اندازه ، اگر نه بیشتر ، وب سایت شما را ترافیک کند.

ما در مورد پلاگین Giveaway RafflePress صحبت می کنیم. RafflePress یک سازنده کشیدن و رها کردن ساده است که به شما امکان می دهد صفحات فرود سفارشی را برای وب سایت خود ایجاد کنید. شما می توانید در آنجا جوایزی مانند کارتهای هدیه آمازون ، محصولات رایگان یا تخفیف گسترده ای برگزار کنید.

RafflePress به شما امکان می دهد قوانینی را برای مسابقه خود تعیین کنید تا بتوانید آگاهی از برند را هرچقدر که می خواهید گسترش دهید. به عنوان مثال ، می توانید از مردم درخواست کنید که برای یک ورود در توییتر شما را دنبال کنند و آنها می توانند برای دو ورودی دیگر مشترک شوند. مصرف کنندگان عاشق جوایز برنده هستند ، بنابراین افراد وارد مسابقه شما می شوند ، آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند ، و شاهد افزایش شدید در ترافیک و ذکرهای اجتماعی خواهید بود.



:: برچسب‌ها: سازنده کشیدن و رها کردن فرم ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

OptinMonster
OptinMonster - پلاگین تولید سرب

اکنون که وب سایت شما آماده ، ایمن و قابل ردیابی است ، زمان آن رسیده است که تولید لینک های وب سایت خود را شروع کنید. هدف شما برای رهبری ممکن است بسته به اهداف تجاری و اهداف بلند مدت شما متفاوت باشد. به عنوان مثال ، برخی از افراد می خواهند لیست ایمیل خود را توسعه دهند تا بتوانند آخرین مطالب وبلاگ خود را ارسال کنند. افراد دیگر خواهان هدایت هستند تا بتوانند در مورد آخرین معاملات خود مطالب تبلیغاتی برای آنها ارسال کنند.

صرف نظر از اینکه چرا می خواهید سرب تولید کنید ، OptinMonster بهترین ابزار برای کمک به شما در دستیابی به اهداف است. این افزونه در بیش از 700000 وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد ، و دیدن دلیل آن دشوار نیست.

ساده و استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد تا پنجره های سفارشی ایجاد کنید که براساس رفتار مصرف کننده در سایت ایجاد می شود. به عنوان مثال ، اگر شخصی به وب سایت شما آمده و دو پست وبلاگ را بخواند ، می توانید با OptinMonster کمپینی ایجاد کنید که از آن دسته از مصرف کنندگان می خواهد لیست ایمیل شما را ثبت کنند. می توانید برای افرادی که به سمت "x" در بالای مرورگر خود حرکت می کنند ، یک تخفیف قیمت تخفیف انتخاب کنید. یک پنجره کوچک می تواند باعث شود که مصرف کننده بچرخد و در نهایت مشتری شود. امکانات با این افزونه بی پایان است.

5- WPMail SMTP
WP Mail SMTP - افزونه تحویل ایمیل

اکنون شما در وب سایت خود تولید می کنید. زمان آن فرا رسیده است که کمپین های قطره ای خود را ارسال کنید و کمپین بازاریابی ایمیل خود را واقعی کنید. قبل از شروع ارسال ایمیل ، از خود بپرسید "آیا ایمیل های من به هدف مورد نظر خود می رسند؟" اگر اینگونه نباشد ، احتمالاً از WP Mail SMTP بهره مند می شوید.

WP Mail SMTP در صورت استفاده از WordPress ابزاری ساده ، رایگان و لازم است. پروتکل پیش فرض استفاده شده توسط WordPress بعضی اوقات می تواند باعث ایجاد تعارض با ارائه دهندگان اصلی ایمیل مانند Gmail ، Outlook و Yahoo شود. WP Mail SMTP پروکسی را که ایمیل های شما از آنها ارسال شده است تغییر می دهد تا با تجارت شما همسو شود. نتیجه این است که پیام های بیشتری آن را به صندوق ورودی مشترک شما می کنند و از پوشه هرزنامه خارج می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

نحوه انتخاب پمپ وکیوم بدون روغن

پمپ خلاء بدون روغن است یک دستگاه ضروری برای هر شرکت است. به عنوان مثال ، برخی از صنایع غذایی ، صنایع داروسازی و غیره چگونه پمپ خلاء بدون روغن را انتخاب کنیم؟ هنگام خرید پمپ خلاء بدون روغن باید به چه مواردی توجه شود؟ معمولاً هنگام خرید آن به انتخاب پمپ خلاء فاقد روغن توجه زیادی می کنیم ، اما این اغلب در مراحل بعدی به مشکلات مختلفی منجر می شود. بنابراین بیایید با تفصیل آنچه را که باید هنگام انتخاب پمپ خلاء عاری از روغن به آن توجه کنیم ، معرفی کنیم.

نحوه انتخاب پمپ خلاء بدون روغن

1. فشار کاری پمپ خلاء وکیوم آبی پمپ وکیوم فاقد روغن باید شرایط خلاء محدود و فشار کار تجهیزات خلاء را برآورده کند. به عنوان مثال ، اگر فرآیند خشک کردن خلاء نیاز به خلاء کاری 10 میلی متر جیوه دارد ، درجه خلاء پمپ خلاء فاقد روغن باید حداقل 2 میلی گرم باشد ، ترجیحا حداکثر 1 میلی گرم است. خلاء نهایی پمپ معمولاً انتخاب می شود تا نیمی از خلاء تجهیزات خلاء باشد.

2. نقطه کاری پمپ خلاء عاری از روغن را به درستی انتخاب کنید. هر پمپ محدوده فشار کار خاص خود را دارد ، از جمله: محدوده فشار کاری پمپ خلاء فاقد روغن حلقه آب سری 2BV ، 760 mmhg mm 25 mmhg (فشار مطلق) است. در چنین طیف وسیعی از فشار ، سرعت پمپ پمپ با فشار تغییر می یابد ، و دامنه فشار کار پایدار آن 6060 h 60 میلی متر جیوه است. بنابراین ، نقطه کار پمپ باید در این محدوده انتخاب شود ، و اجازه کار برای مدت طولانی زیر 25 تا 30 میلی متر مایل نیست.

3. تحت فشار کار ، پمپ خلاء عاری از روغن قادر به حذف کلیه گازهای تولید شده در فرآیند تجهیزات خلاء است.

4. به طور صحیح پمپ خلاء عاری از روغن را ترکیب کنید . به دلیل پمپاژ انتخابی پمپ خلاء فاقد روغن ، بعضی اوقات پمپ نمی تواند الزامات پمپاژ را برآورده کند ، و برای برآورده کردن نیازهای پمپاژ ، باید چندین پمپ برای مکمل یکدیگر تهیه شود. به عنوان مثال ، پمپ تصعید تیتانیوم دارای سرعت پمپاژ بالایی برای هیدروژن است ، اما نمی تواند هلیوم را پمپ کند ، و پمپ یونی یون پاششگر سه قطب (یا دو پمپ یون قطبی کاتدی نامتقارن) دارای پمپ یونی مشخص برای آرگون است. ترکیب این دو باعث می شود دستگاه خلاء از درجه خلاء بهتری برخوردار شود. علاوه بر این ، برخی از پمپ های خلاء بدون روغن نمی توانند تحت فشار جوی کار کنند و نیاز به خلاء قبل دارند. برخی پمپ های خلاء فاقد روغن به پمپ پیش نیاز دارند زیرا فشار خروجی پایین تر از فشار اتمسفر است ، بنابراین آنها باید با هم ترکیب شوند.

5- الزامات تجهیزات خلاء برای آلودگی روغن. اگر تجهیزات کاملاً فاقد روغن باشد ، باید پمپ های مختلف روغن مانند پمپ خلاء حلقه مایع ، پمپ خلاء پیچ ، پمپ خلاء گرداب و غیره انتخاب شود. اقدامات آلودگی روغن مانند اضافه کردن تله سرد ، حفره ، تله روغن و غیره که می تواند شرایط خلاء تمیز را نیز برآورده سازد.

6. ترکیب گازهای استخراج شده را درک کنید. گاز حاوی بخار قابل چگالش ، گرد و غبار و خوردگی نیست. هنگام انتخاب پمپ خلاء عاری از روغن ، باید ترکیب گاز را بشناسید و پمپ بنزین مناسب پمپاژ را انتخاب کنید. اگر گاز حاوی بخار ، ذرات و گاز خورنده است ، لطفاً تجهیزات کمکی مانند کندانسور و جمع کننده گرد و غبار را روی لوله ورودی پمپ نصب کنید.

7- تأثیر بخار روغن از پمپ خلاء عاری از روغن بر محیط زیست چیست؟ اگر محیط اجازه آلودگی نمی دهد ، می توانید پمپ خلاء عاری از روغن را انتخاب کنید یا بخار روغن را به سمت خارج تخلیه کنید.

8- لرزش تولید شده در هنگام کار پمپ خلاء بدون روغن هیچ تاثیری در روند و محیط ندارد. اگر این روند مجاز نیست ، لطفاً پمپ لرزش را انتخاب نکنید یا اقدامات ضد لرزش را انجام دهید.

9. قیمت ، بهره برداری و هزینه نگهداری پمپ خلاء عاری از روغن.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

2. سوچوری
سوچوری - پلاگین امنیتی

اکنون که چارچوبی برای سایت خود دارید ، وقت آن است که فکر کردن در مورد امنیت را شروع کنید. جرائم سایبری به ویژه در ایام تعطیلات رو به افزایش است ، بنابراین باید اطلاعات و داده های مشتریان خود را ایمن نگه دارید. هیچ چیزی به عنوان یک نقض امنیتی به شهرت یک تجارت جدید و آینده آسیب نمی رساند.

Sucuri یک افزونه امنیتی کاربر پسند و شهودی برای وردپرس است که با مجموعه ای از ویژگی ها همراه است. یکی از محبوب ترین ویژگی های این افزونه امکان ردیابی ترافیک شما در زمان واقعی از طریق یک سرور CloudProxy است. نتیجه این است که Sucuri می تواند بازدید کنندگان مخرب را در وب سایت شما ردیابی کرده و آنها را از ورود قبل از اینکه فرصتی برای حمله به سایت شما بگیرد ، مسدود کند.

علاوه بر این ، Sucuri تلاش های ورود به سیستم ، رفتار کاربر را ردیابی می کند و هر چهار ساعت یک اسکن ضد ویروس را برای اطمینان از امنیت وب سایت شما اجرا می کند.

3. MonsterInsights
MonsterInsights - افزونه Analytics

Google Analytics نقش مهمی در موفقیت وب سایت ها در تمام صنایع دارد. صاحبان مشاغل از این داده ها برای دیدن ترافیک وب سایت ، میزان گزاف گویی ، آمار جمعیتی و موارد دیگر استفاده می کنند. در حقیقت ، اگر امیدوار باشید وب سایت خود را به شکلی معنی دار توسعه دهید ، به دسترسی مداوم به این اطلاعات نیاز خواهید داشت.

MonsterInsights افزونه ای است که به شما امکان می دهد Google Analytics را با وب سایت وردپرس خود ادغام کنید. ادغام فقط نوک کوه یخ است. MonsterInsights نسخه رایگان و ممتاز وجود دارد ، و هر دو اطلاعات ارزشمندی را در مورد مخاطب هدف و عملکرد وب سایت ارائه می دهند.

اگر می خواهید فروش تجارت الکترونیکی ، پیوندهای وابسته ، ارسال فرم و موارد دیگر را پیگیری کنید ، باید Google Analytics را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. افزودن این ابزار ضروری نسیم با MonsterInsights است.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

9 بهترین پلاگین وردپرس برای دارندگان مشاغل جدید
آیا به فکر ایجاد یک وب سایت برای تجارت کوچک خود هستید؟ شاید شما یک ایده درخشان برای یک محصول داشته باشید و بخواهید اولین فروشگاه الکترونیکی تجارت خود را شروع کنید. در هر صورت ، یک تن کار از ابتدا ایجاد وب سایت است.

شما باید ایجاد کنید ، وب سایت خود را توسعه دهید ، با تیم طراحی کار کنید و در طول مسیر با موضوعات مختلف غیرقابل پیش بینی مقابله کنید. خوشبختانه افزونه های وردپرس زیادی وجود دارد که می توانند به شما در غلبه بر این چالش ها و استفاده از اولین سایت شما کمک کنند.

ما می خواهیم به 9 مورد از بهترین افزونه هایی که امروز باید برای وب سایت خود بارگیری کنید ، نگاهی بیندازیم. این ابزارها همگی در خدمت هدف خود هستند و وقتی در کنار هم استفاده می شوند ، یک تجربه همه جانبه ستاره ای را برای مشتریان ، صاحبان مشاغل ، توسعه دهندگان و بازاریابان ایجاد می کنند.

بیایید شیرجه بزنیم!

1.SeedProd
SeedProd - به زودی افزونه

اگر در مراحل اولیه ساخت سایت خود هستید ، شانس خوبی وجود دارد که می توانید از صفحه به زودی بهره مند شوید. SeedProd توسط بسیاری به عنوان بهترین افزونه صفحه به زودی برای وردپرس شناخته شده است. این افزونه به شما امکان می دهد به زودی صفحات بی نظیری را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

مشاغل از صفحات به زودی برای ساختن اعتیاد به مواد مخدره و رشد پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند ، قبل از اینکه سایتشان به صورت زنده انجام شود بسیاری از شرکت ها از این فرصت استفاده می کنند تا از مصرف کنندگان بخواهند برای جدیدترین به روزرسانی ها در لیست ایمیل خود مشترک شوند.

اگر بخواهید تعمیرات را از زمان راه اندازی انجام دهید ، می توانید یک تایمر شمارش معکوس اضافه کنید ، منجر به ضبط و حتی یک حالت نگهداری را تنظیم کنید. SeedProd یک منبع عالی برای افرادی است که در مورد شروع اولین وب سایت خود یا کسانی که می خواهند به صفحات حالت نگهداری سفارشی دسترسی داشته باشند ، یک منبع عالی هستند.



:: برچسب‌ها: 9 بهترین پلاگین وردپرس برای دارندگان مشاغل جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

پمپ وکیوم محیطی کم کربن

برنامه حفاظت از محیط زیست به روشنی خاطرنشان می کند که لازم است در آینده یک الگوی توسعه صرفه جویی در منابع ، سازگار با محیط زیست و ذاتاً ایمن باشد. با "طوفان محافظت از محیط زیست کم کربن" هر چه پررنگ تر ، صنعت تولید پمپ خلاء ، که به طور فزاینده ای از حفاظت از انرژی و حفاظت از محیط زیست آگاه است ، شروع به شرکت فعالانه در این "باد تازه سبز" کرده است.

نفت تغییر خلاء رایگان سری پمپ روتاری پمپ وکیوم آبی نوعی پمپ خلاء مکانیکی است که بدون روغن کار می کند. مدل ابزار مزایای استفاده از ساختار ساده ، بهره برداری آسان ، نگهداری راحت و بدون آلودگی محیط زیست است. دو سری پمپ های خلاء بدون روغن از دوام خوبی برخوردار هستند. آنها پمپ خلاء ، پمپ فشرده سازی و پمپ خلاء دو منظوره هستند. آنها تجهیزات اساسی با طیف گسترده ای از برنامه ها برای به دست آوردن خلاء هستند. اصل کار آن همان پمپ جابجایی مثبت است که از استاتور ، روتور ، روتور ، سیلندر ، موتور و سایر قسمت های اصلی تشکیل شده است. روتور با تیغه های روتور در سیلندر ثابت بصورت غیر عادی نصب شده است. هنگامی که روتور با سرعتی زیاد چرخانده شود ، چهار روتور کشویی شعاعی در شکاف روتور حفره پمپ را به چهار اتاق کار تقسیم می کنند. به دلیل نیروی گریز از مرکز ، تیغه های روتور از نزدیک به دیواره سیلندر متصل شده و ورودی و خروجی استاتور را از هم جدا می کنند و سپس روتور شروع به کار در اطراف ، تغییر حجم و خروج گاز از پورت اگزوز می کند تا بتواند به هدف هوا برسد. استخراج. پمپ خلاء مکانیکی خشک بدون روغن (که به آن نیز پمپ مکانیکی خشک گفته می شود) به پمپ خلاء مکانیکی اشاره دارد که می تواند پمپاژ را از فشار اتمسفر شروع کند و می تواند گاز پمپ شده را مستقیماً به جو تخلیه کند. در حفره پمپ روغن و یا محیط کار دیگری وجود ندارد و فشار حد مجاز پمپ همان یا نزدیک به پمپ خلاء بسته شده روغن است. پمپ خلاء مکانیکی خشک بدون روغن (که به آن نیز پمپ مکانیکی خشک گفته می شود) به پمپ خلاء مکانیکی اشاره دارد که می تواند پمپاژ را از فشار اتمسفر شروع کند و می تواند گاز پمپ شده را مستقیماً به جو تخلیه کند. در حفره پمپ روغن و یا محیط کار دیگری وجود ندارد و فشار حد مجاز پمپ همان یا نزدیک به پمپ خلاء بسته شده روغن است. پمپ خلاء مکانیکی خشک بدون روغن (که به آن نیز پمپ مکانیکی خشک گفته می شود) به پمپ خلاء مکانیکی اشاره دارد که می تواند پمپاژ را از فشار اتمسفر شروع کند و می تواند گاز پمپ شده را مستقیماً به جو تخلیه کند. در حفره پمپ روغن و یا محیط کار دیگری وجود ندارد و فشار حد مجاز پمپ همان یا نزدیک به پمپ خلاء بسته شده روغن است.

برای سیستم خلاء عاری از روغن ، اگرچه می توان از پمپ وکیوم مهر و موم شده روغن و لوازم جانبی مانند چاه سرد یا چاه جذب برای جلوگیری از جریان برگشت استفاده کرد ، اما نمی تواند به طور کامل مشکل را برطرف کند و سیستم را پیچیده جلوه دهد. استفاده از نوع مناسب پمپ خلاء مکانیکی خشک می تواند به نتایج ایده آل برسد ، در حالی که سر و صداها بسیار کم است و دارای اثر حفاظتی خوبی برای محیط زیست است. می توان گفت پمپ خلاء محیطی کم کربن کم کارآمد است.

بنابراین ، شرکت های صنعت پمپ خلاء باید سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه پمپ خلاء عاری از روغن خشک را افزایش داده و صنعتی سازی و ارتقاء فناوری پمپ خلاء عاری از روغن خشک را ارتقا دهند. در عین حال ، ترکیب تحقیقات علمی و تولید پمپ خلاء بدون روغن خشک ، تشویق تولید کنندگان پمپ وکیوم بدون روغن خشک ، دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی علمی برای انجام همکاری های فنی به روش های مختلف و تسریع در تحولات جدید دستاوردهای فناوری

فن آوری کنترل به طور مداوم سرعت پمپاژ را بهینه می کند ، به طوری که سرعت جریان می تواند به طور کامل نیازهای فرآیند کاربرد خلاء را برآورده کند. در مقایسه با پمپ سنتی ، فرایند سریعتر انجام می شود و 90 درصد از مصرف انرژی را کاهش می دهد.

محصولات جدید ما تولید شده با کاهش مصرف مواد ، کاهش ردپای کربن و محافظت از محیط زیست مثبت مشخص می شوند.



:: برچسب‌ها: پمپ وکیوم محیطی کم کربن ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

حذف جعبه و مرور صفحه کلید مکانیکی ALT
شما هنگام وبلاگ نویسی زیادی انجام می دهید. بنابراین داشتن صفحه کلید عالی یک ضرورت است. در این ویدئو ، من صفحه کلید مکانیکی Drop ALT را جدا کرده و بررسی می کنم.


صفحه کلید مکانیکی Drop (سابقاً Massdrop) ALT دقیقاً مانند صفحه کلید CTRL Drop است ، اما با 67 کلید به جای 87. در غیاب کلیدهای عملکردی ، هیچ فضایی را هدر نمی دهد ، اما هنوز مجموعه کاملی از فلش و عدد را دارد. ساخته شده با یک قاب آلومینیومی جامد با یک صفحه سوئیچ داخلی ، ALT از جنس سنگ است. و به لطف سوکت های سوئیچ hot-swap ، به شما امکان می دهد هر زمان که می خواهید بدون نیاز به لحیم کاری ، سوئیچ ها را تعویض کنید.

ALT از طریق QMK کاملاً قابل برنامه ریزی است ، به این معنی که می توانید ماکرو یا صفحه کلید دلخواه را به هر کلید اختصاص دهید. با اتصال دهنده های USB-C دوگانه ، ALT به جدیدترین اتصالات مجهز شده است. دارای نور پس زمینه RGB قابل تنظیم و نورپردازی است. آن را بر روی یک رنگ تنظیم کنید یا آن را با الگوی موج رنگین کمان روشن کنید. برای افزایش نور پس زمینه ، کیبورد PBT دو شات از طریق درخشش وجود دارد.

 

شخصی سازی صفحه کلید بسیار سرگرم کننده است. با استفاده از سیستم عامل QMK ، بر تمام کلیدها کنترل کامل دارید. تنظیم کننده به شما امکان می دهد تا ماکروها و نقشه برداری کلیدهای سفارشی را برنامه ریزی کنید تا بتوانید به راحتی صفحه کلید خود را برای کار یا بازی تنظیم کنید. ALT همچنین به دو کانکتور USB-C نوع یک (از هر طرف) مجهز شده است و به شما امکان می دهد از کانکتور یدکی برای انتقال داده و شارژ دستگاه استفاده کنید.

ALT دارای لوله های نوری است که به داخل سوئیچ ها تعبیه شده و بهینه شده اند تا بیشترین میزان نور ممکن را از طریق صفحه کلید دریافت کنند. شما همچنین می توانید انتخاب کنید از میلیون ها رنگ مختلف برای هر کلید. بنابراین اگر می خواهید نور در کل طیف چرخه داشته باشد ، می توانید این کار را انجام دهید. اگر نگاهی دوتایی را برای مطابقت با تنظیم خود ترجیح می دهید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. همچنین یک دیفیوزر شفاف LED داخلی برای به حداقل رساندن نقاط مهم در بسیاری از صفحه کلیدهای دیگر وجود دارد. LED ها با فرکانس 100 هرتز کار می کنند ، بنابراین هیچ لرزش قابل مشاهده نخواهد بود.

 

ALT از یک بلوک جامد از آلومینیوم آنودایز ساخته شده است. به اندازه کافی سنگین است که وقتی در یک مسابقه تیرانداز اول شخص قفل شده اید یا یک پست وبلاگ را قفل می کنید ، قرار دهید ، این قاب دارای مشخصات کمتری برای تکمیل دسک تاپ شما است. با تشکر از صفحه تعویض داخلی و PCB قابل تعویض گرم ، ALT این آزادی را به شما می دهد که هر وقت دوست دارید سوئیچ های خود را تغییر دهید. بهتر از همه؟ لازم نیست که هر سوئیچ را لحیم کنید. فقط آنها را وارد کنید و آنها آماده هستند.

ALT در آمازون موجود است. بسته به سوئیسی که انتخاب می کنید ، از 199.99 دلار تا 209.99 دلار باشد. واحد من به سوئیچ های Cherry MX Blue مجهز شده است که هنگام فشار دادن ، صدای "کلیک" متمایز دارند. سوئیچ بلندترین و لمسی ترین سوئیچ ها در خانواده گیلاس MX است.



:: برچسب‌ها: حذف جعبه و مرور صفحه کلید مکانیکی ALT ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

4 مرحله ساده برای بهبود امنیت وب سایت شما
اگر وب سایت ایمن ندارید ، مطمئناً ترافیک بازدید کنندگان جدید را از بین می برید که می توانید به پرداخت مشتری تبدیل شوید. مطالعات اخیر نشان می دهد که هر 39 ثانیه یک حمله امنیتی وجود دارد. با چنین فرکانس بالا ، شما نمی توانید از امنیت سایت خود غافل شوید.

برای هر صاحب مشاغل ، وب سایت آنها قطب کلیه اطلاعاتی است که کاربران می توانند با محتوای خود ارتباط برقرار کنند و به مارک تجاری خود متصل شوند. یک وب سایت مطمئن اطمینان می دهد که بازدید کنندگان شما در صفحه بمانند تا زمانی که آماده باشند از قیف تبدیل استفاده کنند و در شرکت شما سرمایه گذاری کنند.

بنابراین ، اگر شما اقدامات لازم را برای اطمینان از ایمن بودن اطلاعات بازدید کنندگان خود انجام ندهید ، تجارت شما قادر نخواهد بود تقریباً به اندازه بالقوه رشد کند. بیایید به چهار مرحله ای که می توانید برای بهبود امنیت وب سایت ما بردارید و بازدید کنندگان خود را راحت تر کنیم ، شیرجه بزنیم.

یک میزبان وب جامد را انتخاب کنید
هر وب سایت به میزبانی وب احتیاج دارد. با گزینه های زیادی که در دسترس است ، ممکن است احساس ناراحتی کنید که کدام یک برای شما و اهداف شما مناسب است. مکان خوبی برای شروع پروتکل امنیتی ارائه دهنده میزبان است.

میزبانی وب به طور معمول دارای گزینه ای برای انتخاب یک برنامه مشترک است. اگرچه ممکن است ارزان تر باشد ، به این معنی نیست که این بهترین انتخاب برای تجارت شما است. با استفاده از یک برنامه مشترک هنوز خطرات امنیتی وجود دارد و می تواند مشتریان را گم کند.

برای شروع کار با یک بنیاد امنیتی محکم ، بهتر است یک برنامه میزبانی منفرد را انتخاب کنید که نیازی به شما برای اشتراک سرورها با وب سایت های دیگر نباشد. اگر هکر به هرکدام از آن سایتها شکسته شود ، می تواند هکر شما را نیز هک کند.

از HTTPS استفاده کنید
وقتی به یک وب سایت مراجعه می کنید ، نوار URL به شما می گوید آیا از پروتکل HTTP استفاده می کند یا خیر. HTTP یا پروتکل انتقال Hypertext Secure از داده های محرمانه محافظت می کند تا اطلاعات کاربر در امان بماند. افراد هنگام بازدید از وب سایت انتظار یک تجربه بی نظیر و ایمن را دارند ، و اگر شما قادر به ارائه آن نوع امنیتی نیستید ، پس هیچ ترافیکی را جلب نخواهید کرد.

با توجه به Google ، استفاده از HTTPS محافظت های زیر را تضمین می کند:

رمزگذاری: هیچ کس نمی تواند آنچه را که کاربران در حالی که در وب سایت شما هستند انجام می دهند ، ردیابی یا دنبال کند
یکپارچگی داده ها: هیچ کس نمی تواند داده های وب سایت شما را بدون شناسایی تغییر دهد
تأیید هویت: این ثابت می کند که هیچ کس به اطلاعات کاربران دسترسی ندارد و آنها می توانند بدون مشکل به مرور وب سایت شما بپردازند
بدون پروتکل HTTPS ، هکرها و افرادی که به دنبال اطلاعات شخصی هستند ، امکانات بی پایان است. دسترسی به محتوای محرمانه و از بین بردن تمامیت کسب و کار آنلاین شما برای آنها ساده تر است. یکی از خرابی های امنیتی می تواند به شما پول زیادی بخورد و مارک شما را خراب کند.

تنظیم HTTPS آسان است و زمان زیادی نمی برد. شما باید یک گواهی امنیتی بدست آورید که HTTP شما را به HTTPS تبدیل می کند و بازدیدکنندگان را نمی ترساند.

رمزهای عبور قوی ایجاد کنید
این ممکن است به نظر می رسد که فاقد ذهن است ، اما افراد کافی امنیت رمز عبور خود را جدی نمی گیرند. حدود هشت درصد از سایتهای وردپرس به دلیل رمز عبور ضعیف هک شده اند. با وجود امنیت شدیدتر ، می توانید به راحتی از تخلف جلوگیری کنید.

استفاده از همان رمز عبور در مدت زمان طولانی و تغییر نکردن ، شما را به یک هدف آسان برای هکرها تبدیل می کند. هنگامی که از یک رمزعبور رایج استفاده می کنند ، می توانند از آن برای هک کردن هر یک از حسابهای شما و دسترسی به اطلاعات خصوصی شما استفاده کنند.

به یاد داشته باشید که رمزهای عبور خود را مرتباً به روز کنید. از استفاده یکسان برای چندین حساب خودداری کنید و در عوض موارد دیگری را برای محافظت بیشتر ایجاد کنید. از یک ژنراتور گذرواژه برای کمک به شما در ایجاد رمزهای عبور سخت و دشوار استفاده کنید که به سختی امکان شکستن آن وجود ندارد



:: برچسب‌ها: 4 مرحله ساده برای بهبود امنیت وب سایت شما ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

نحوه حفظ پمپ وکیوم

پمپ خلاء تجهیزات توان اواپراتور است ، عملکرد پایدار آن با وضعیت کار کل سیستم تبخیر مرتبط است ، بنابراین چگونه می توان پمپ خلا را در هنگام اجرای تجهیزات تبخیر حفظ کرد؟ توجه به نگهداری پمپ خلاء ، افزایش طول عمر پمپ خلاء و بهبود کارایی پمپ خلاء بسیار حائز اهمیت است.

در استفاده روزانه از پمپ وکیوم ، از کدام روشهای نگهداری باید استفاده کنیم؟ چندین روش نگهداری پمپ خلاء با شما به اشتراک گذاشته شده است. روشهای معمول نگهداری و سرویس پمپ خلاء به دو دسته تقسیم می شوند: روشهای معمول نگهداری و خدمات معمول. در زیر روش های نگهداری ویژه آمده است. می توانید درک مختصری داشته باشید.

مراحل نگهداری پمپ خلاء:

1. بررسی کنید که خط لوله و اتصالات پمپ خلاء سست است. پمپ خلا را با دست چرخانید تا انعطاف پذیر باشد.

2. روغن روان کننده یاتاقان را به بدنه یاتاقان اضافه کنید ، توجه کنید که سطح روغن باید در خط مرکزی علامت روغن باشد و روغن روان کننده باید به موقع تعویض یا مکمل شود.

3. سیم آب بدنه پمپ خلا را پیچ کرده و آب یا دوغاب را پر کنید.

4- دریچه دروازه ، فشار سنج خروجی و فشار سنج ورودی لوله لوله را ببندید.

5- موتور را خاموش کنید و سعی کنید ببینید که آیا چرخش موتور صحیح است یا خیر.

6. موتور را شروع کنید. هنگامی که پمپ خلاء در حالت عادی کار می کند ، فشار فشار خروجی و پمپ خلاء ورودی را باز کنید. به تدریج شیر دروازه را باز کنید و پس از نمایش فشار مناسب ، بار موتور را بررسی کنید.

7. سعی کنید جریان و سر پمپ خلاء را در محدوده مشخص شده بر روی برچسب کنترل کنید تا اطمینان حاصل شود که پمپ خلاء در بالاترین نقطه کارآیی کار می کند تا به حداکثر اثر صرفه جویی در انرژی برسید.

8- در حین کار پمپ خلاء ، دمای تحمل نباید از دمای محیط 35 exceed تجاوز کند و حداکثر دما نباید از 80 تجاوز کند.

9- اگر صدای غیر طبیعی در پمپ خلا وجود دارد ، سریعاً پمپ را متوقف کنید تا علت آن بررسی شود.

10- برای متوقف کردن استفاده از پمپ خلاء ، ابتدا شیر دروازه و فشار سنج را ببندید و سپس موتور را متوقف کنید.

11- روغن روان کننده پمپ خلاء باید در 100 ساعت در ماه اول کار و سپس هر 500 ساعت تغییر یابد.

12. غده بسته بندی باید به طور مرتب تنظیم شود تا از نشت طبیعی در محفظه بسته بندی اطمینان حاصل شود و بهتر است در قطره ها نشت کنید.

13. به طور مرتب وضعیت سایش آستین شافت را بررسی کنید و در زمان بزرگ بودن سایش آن را تعویض کنید.

14- در صورت استفاده از پمپ خلاء در فصل زمستان سرد ، لازم است كه در قسمت پایین بدنه پمپ ، سیم تخلیه را شارژ كنید تا پس از متوقف كردن پمپ ، محیط موردنظر تخلیه شود. از ترک خوردگی در یخبندان جلوگیری کنید.

15- هنگامی که پمپ خلاء مدت طولانی از کار خارج شد ، لازم است که پمپ را کاملاً از هم جدا کنید ، آب را خشک کنید ، قطعات چرخان و اتصالات را با گریس بپوشانید و به درستی آنها را ذخیره کنید.

  • Add to Phrasebook
     
    • No word lists for Persian -> English...
       
    • Create a new word list...
  • Copy


:: برچسب‌ها: نحوه حفظ پمپ وکیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

خداحافظی از وسوسه؟
اگر نگاه طولانی و سخت به خودتان داشته باشید ، ممکن است درک کنید که فوق العاده بودن برنامه های وب - حتی برنامه هایی که برای نگه داشتن شما در مسیر هستند - همچنین می تواند شما را در مسیر وسوسه سوق دهد. آنها می گویند که از دیدگاه بهره وری ، به نفع شماست که ایمیل یا نامه خود را فقط یک یا دو بار در روز بررسی کنید. و با این حال ، من به طور کلی زبانه Gmail خود را تمام روز باز می کنم.

و هنگامی که شما در محدوده یک مرورگر وب زندگی و کار می کنید ، حواس پرتی همیشه فقط با یک کلیک فاصله دارد. تقریباً هیچ تلاشی برای باز کردن برگه جدید و شروع به حرکت بدون ذهن از طریق توییتر یا فیس بوک انجام نمی شود. باز کردن YouTube و شروع به تماشای ویدیوی پیشنهادی از الگوریتم تقریباً به هیچ وجهی نیاز ندارد. حتی اگر به طور فعال در یک پست وبلاگ در وردپرس کار می کنید ، ALT + T طول می کشد تا شما را از بین ببرد.

 

به این ترتیب ، آیا تقریباً بهتر است دوباره به نرم افزارهای رومیزی محلی ، که عمدتا آفلاین است ، برگردیم؟ آیا بهتر است به جای Google Docs و Google Sheets از یک برنامه پردازش کلمه یا صفحه گسترده که در رایانه شما نصب شده است مانند OpenOffice یا iWork استفاده کنید؟ از یک طرف ، ممکن است باعث صرفه جویی در هزینه های خودکار و پشتیبان گیری از ابر شوید ، اما مجدداً کنترل بیشتری بر توجه خود می کنید. و از ریختن مرورگر خود با ده ها زبانه باز جلوگیری می کنید ، همه جلب توجه شما.

یک زمان و یک مکان
مانند همه موارد ، هیچ اندازه "یک اندازه متناسب با همه راه حلها" نیست. حتی اگر سعی می کنید با نرم افزار رومیزی آفلاین متمرکز شوید ، برای باز کردن یک پنجره مرورگر خیلی لازم نیست. شاید شما نیاز به انجام تحقیقات اینترنتی داشته باشید ، درست است؟ برای این منظور ، بیش از هر چیز به کنترل خود می رسد و تصمیم گیری آگاهانه برای جلوگیری از حواس پرتی هنگام نیاز به تمرکز ، انجام می شود.

شما می توانید برای دریافت برنامه های دسک تاپ برای فیس بوک و توییتر ، برنامه مایکروسافت فروشگاه را در رایانه ویندوز خود باز کنید ، بنابراین وقتی تصمیم می گیرید که خود را در رسانه های اجتماعی گم کنید ، به یک تصمیم بسیار آگاهانه تر و آشکارتر تبدیل می شوند. اما از لحاظ عملکردی ، آنها تفاوت چندانی با گزینه های اصلی مبتنی بر مرورگر ندارند.

چیه؟ آیا به عنوان بخشی از گردش کار عمومی خود بیشتر به سمت برنامه های وب حرکت می کنید یا از آن دور می شوید؟



:: برچسب‌ها: خداحافظی از وسوسه؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

آیا باید برنامه های وب را برای خیرخواهی خود خنجر بزنید؟
بگذارید شما را پس بگیرم. سال 2003 بود و من تقریباً در نیمه کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه بریتیش کلمبیا گذراندم. در آن زمان ، اگر شما در حال یادداشت برداری در کلاس بر روی لپ تاپ ، شما عجیب و غریب بودند. شاید به این دلیل باشد که بیشتر لپ تاپ ها فقط می توانند چند ساعت کمی بین شارژ دوام آورند. و در حالی که اکثر دانش آموزان زبانه های برنامه خود را با یک برنامه واقعی مبتنی بر کاغذ نگه می داشتند ، احساس می کردم با سونی Clie PDA خود از خط منحرف شده ام.

این PDA برای سازماندهی تقویم من ، استفاده از یادداشت های سریع و به طور قطع ، برای برخی از بازی های ساده مانند Bejeweled نیز مورد استفاده قرار گرفت. اما آن PDA همانند تلفنهای هوشمند امروزی ما "متصل" نبود. این روزها هماهنگ سازی خودکار و مداوم را انجام می دهیم ، اما به هیچ وجه چنین نبود. من هر شب آن کلی را گرفتم ، وقتی به خانه رسیدم ، آن را در حوض خود قرار دادم ، نرم افزار رومیزی همراه را باز کردم و به صورت دستی یک همگام سازی را آغاز کردم.

خداحافظی از نرم افزار دسک تاپ؟
این روزها ، مانند بسیاری از افراد دیگر ، بخش اعظم گردش کار من در ابر زندگی می کند ، از طریق یک مرورگر قابل دسترسی است. من سالها از نسخه دسک تاپ مایکروسافت آفیس استفاده نکردم. اکثر شما احتمالاً به ایمیل خود به طور کامل از طریق Gmail (یا برخی رابط مبتنی بر وب) دسترسی پیدا می کنید ، درست است؟ وقتی در حدود سال 2005 یا حدود 7 تلفن هوشمند Windows Mobile 5 داشتم ، مجبور شدم نامه های الکترونیکی خود را با موزیلا تاندربرد ، جایگزین رایگان Outlook همگام سازی کنم. اکنون ، ایمیل های من به تلفن Google Pixel منتقل می شوند.

 

اما این فقط ایمیل نیست. من برای تقویم خود از Outlook یا Thunderbird استفاده نمی کنم. آن تقویم Google است. من از برنامه محلی یادداشت برداری یا مدیر لیست کارها در رایانه خود استفاده نمی کنم. این آنچه Google Keep است برای آن است. شاید شما از Evernote یا Todoist یا هر تعداد گزینه دیگر مبتنی بر وب استفاده کنید. تقریباً هر کاری را که می خواهید روی رایانه خود انجام دهید ، احتمالاً می توانید از طریق یک مرورگر وب انجام دهید.

تقریباً با همین ذهنیت است که در نهایت تصمیم گرفتم یک Chromebook ارزان قیمت را در اوایل سال جاری انتخاب کنم. اگر همیشه بهم متصل هستم و از نظر نرم افزار محلی به چیزی بیش از حد احتیاج ندارم ، پس چرا یک Chromebook با این لایحه مطابقت ندارد؟



:: برچسب‌ها: آیا باید برنامه های وب را برای خیرخواهی خود خنجر بزنید؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

از تجربیات بد عذرخواهی کنید
مهم نیست که شکایت یا موضوع معتبر باشد یا خیر ، برای کاربران معتبر است و تجربیات بد همواره مستحق عذرخواهی است. مطمئن باشید که اگر این شکایت نامعتبر است عذرخواهی کرده و مودبانه به آنها بگویید. انجام این کار باعث می شود که آنها احساس قدردانی کنند.

پاسخ دهید در لحن نام تجاری خود
هنگام پاسخ دادن به نظرات فروشگاه برنامه ، حتماً با لحن نام تجاری خود پاسخ دهید. چه شما یک توسعه دهنده باشید و چه شرکتی با تیم پشتیبانی مشتری خاص ، از همان صدای استفاده شده در صفحات فرود ، وب سایت یا پروفایل رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

پاسخ هر بررسی خود را تنظیم کنید
برای صرفه جویی در وقت و تلاش ، از عبارات حفظ شده برای پاسخ دادن به بررسی برنامه ها استفاده نکنید. درعوض ، برای هر یک از بررسی های خود پاسخ های بی نظیری بنویسید تا پیام های شخصی شده در اختیار کاربران قرار دهید. ایجاد پاسخ از ابتدا باعث می شود تا کاربران احساس شخصی داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که در تعامل با انسان ها هستند نه ربات ها.

از کلمات منفی استفاده نکنید
هنگام ایجاد پاسخ برای کاربران خود از کلمات و عبارات منفی خودداری کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که یک پاسخ بررسی مثبت به شما کمک می کند تا ایمان و اعتماد کاربر را به برنامه خود برگردانید. از کلماتی استفاده نکنید که می توانند تأثیر منفی بر کاربران بگذارند مانند هرگز ، غیرممکن ، متاسفانه و غیره.

از خطاهای گرامر و نگارشی خودداری کنید
این یکی از موارد حیاتی است که باید هنگام پاسخ دادن به بررسی فروشگاه های اپلیکیشن ، به آن توجه کنید. برای ایجاد پاسخ های عاری از خطا و معقول که عیب و خطایی نداشته باشند ، وقت کافی را صرف کنید. سعی کنید پاسخ هایی را در یک نرم افزار پردازش کلمه ایجاد کنید زیرا می تواند به شما در جلوگیری از خطرات و سایر خطاهای نوشتاری کمک کند.

مقدم باشید
همیشه هنگام درخواست یک ویژگی ، گزارش یک مسئله فنی یا چیز دیگری ، همیشه با داوران خود صادقانه عمل کنید. اگر هر یک از آنها با یک اشکال روبرو شده اید ، آن را بپذیرید و به کاربر بگویید که اگر این ویژگی را در برنامه شما درخواست کرده است ، چه ویژگی ای در دسترس خواهد بود. اگر نمی توانید توصیه های آنها را بپذیرید و ادامه دهید ، با جدیت توضیح دهید که چرا. همیشه در هنگام پاسخگویی به بررسی فروشگاه های اپلیکیشن ، واقع گرایانه باشید و نسبت به تبلیغات سوء استفاده نکنید.



:: برچسب‌ها: از تجربیات بد عذرخواهی کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

پاسخ دهی به نظرات به همان سرعتی که می توانید
همه این روزها مشغول کار هستند و واقعاً نمی خواهند نادیده گرفته شوند. بنابراین ، چرا نظرات برنامه را بی پاسخ می گذارید؟

هنگامی که بررسی برنامه پاسخ نمی دهد ، عدم مراقبت از مشتری نشان می دهد. به همین دلیل ، مطمئن باشید که هرچه سریعتر به بررسی برنامه ها پاسخ دهید تا به کاربران خود احساس ارزشمندی کنید. برای این منظور ، شما باید بررسی فروشگاههای برنامه را مرتباً زیر نظر داشته باشید و بلافاصله بلافاصله دریافت اعلان پاسخ دهید.

با دقت درک کنید که هر یک از داوران چه می گوید
سریعاً جواب ندهید حتی اگر در مورد دیدگاه کاربر مطمئن نیستید و به زمان خواندن نظرات دقت کنید قبل از تایپ کردن دست شما سریع نیست. اگر پاسخ کاملی به موقع داده شود ، اگر کاملاً بی ربط به بررسی باشد و بی معنی هم نیست ، هیچ پاسخی به موقع برای شما حاصل نمی کند.

نمایش مراقبت از کاربران
داوران برنامه وقتی کاملاً راضی یا واقعاً ناقص هستند به فروشگاه برنامه می روند. بنابراین ، همیشه سعی کنید به روشی که احساسات آنها را درک می کنید پاسخ دهید و احتمالاً سعی خواهید کرد که به بهترین شکل ممکن به آنها کمک کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک سایت شبکه های اجتماعی بودید یا ابزاری را برای کمک به بازاریابان در اینستاگرام خود داشتید ، باید برنامه های رقیب زیادی را از بین ببرید. فقط کافی است به بسیاری از برنامه های مختلف اینستاگرام نگاهی بیندازید و به بررسی هر یک نگاه کنید.

مواردی که بیشترین توجه را برای پاسخ دادن به بازخورد ها ، رتبه بندی ها و بررسی های کاربران دارند ، احتمالاً رتبه ها و رتبه بندی های بالاتری نیز کسب می کنند.



:: برچسب‌ها: پاسخ دهی به نظرات ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()