صادرات پمپ وکیوم آبی به عربستان سعودی
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

صادرات پمپ وکیوم آبی به عربستان سعودی

به معرفی دانش پمپ وکیوم آبی عربستان سعودی ، به همین دلیل است که می توانید شیر چک و روش زهکشی را اضافه کنید. به شرح زیر است:

پمپ خلاء حلقه مایع عربستان سعودی چرا دریچه چک را اضافه می کند

شیر چک یک شیر یک طرفه است. در هنگام متوقف شدن پمپ ، میزان خلاء لوله خلا بیشتر از محفظه پمپ است و گاز از درگاه اگزوز وارد محفظه پمپ می شود و فشار آب را به خط لوله خلاء منتقل می کند. عملکرد شیر چک جلوگیری از ورود آب به خط لوله است. پمپ خلاء حلقه مایع مجهز به شیر چک است که عمدتا برای محافظت از آن استفاده می شود:

1. سیستم حفاظت: در لحظه ای که پمپ متوقف می شود ، ورودی پمپ خلاء و اتصال سیستم در حالت خلاء قرار دارد. خروجی پمپ به طور کلی با جو متصل است و فشار با وارد کردن فشار آب به داخل سیستم به خلاء سیستم آسیب می رساند. شیرهای چک معمولاً در ورودی پمپ و اتصالات سیستم برای محافظت از سیستم نصب می شوند.

2 ، از پمپ خلاء خود محافظت کنید ، آبیاری معکوس بنزینی پروانه را تحت تأثیر قرار می دهد ، چرخش پمپ را معکوس می کند ، به منظور محافظت از بدنه پمپ و سایر تجهیزات ، به طور کلی در شیر کنترل خروجی پمپ نصب شده است. اکنون واحدهای بیشتر و بیشتری برای محافظت از پمپ و سیستم ، شیرهای چک را به داخل پریز نصب می کنند. اگر نیاز سیستم سختگیرانه باشد ، دو دریچه چک نیز نصب شده است. ACTS شیر چک به عنوان یک چک. با توجه به پمپ خلاء پس از بسته شدن ظروف در حالت خلاء ، و محفظه پمپ خلاء به اندازه فشار محیط ، به دلیل اختلاف فشار ، هنگام بسته شدن پمپ خلاء ، می توان هوای پمپ خلاء را مجدداً درون ظرف پمپاژ کرد.

ما شیر را در نصب خط لوله بررسی می کنیم ، در پمپ خلاء نزدیک قبل از بستن شیر چک ، هوای محفظه پمپ به درون ظرف دودی قرار نمی گیرد. در لحظه ای که پمپ متوقف می شود ، فشار درگاه اگزوز از فشار ورودی هوا بیشتر است. به منظور جلوگیری از فشار برگشت آب در پمپ حلقه آب به سیستم خلاء ، یک شیر چک به ورودی هوا اضافه می شود. همچنین به این ترتیب شیر سوپاپ یا شیر چک (check check) گفته می شود.

روش های تخلیه روغن پمپ خلاء حلقه مایع در عربستان سعودی چیست؟

1. در صورت تخلیه روغن از پمپ خلاء حلقه مایع پیشتاز پمپ، ارتفاع سطح مایع سقف مخزن روغن نباید از 30 میلی متر تجاوز کند تا از صافی و خنک شدن هر یاتاقان در پمپ اطمینان حاصل شود.

2 ، سرعت تنظیم نوع 2BV پمپ خلاء حلقه مایع برای اولین بار 500h اجرا شود ، باید روغن را تغییر دهید و مخزن روغن را تمیز کنید و فیلتر کنید.

3 ، در افت سطح مایع در یک دوره کوتاه از زمان تحمل با اضافه کردن روغن و کشش تنش پیستون به روغن صاف ، مخزن فیلتر روغن و پمپ از 230 مش / اینچ سیم مسی مس ساخته شده است ، صفحه نمایش روغن اغلب باید تمیز شود تا از انسداد جلوگیری کند در صورت لزوم اتخاذ اقدامات مناسب برای خنک شدن ، دمای روغن در مخزن نباید از 60 exceed تجاوز کند.

موارد فوق در مورد عربستان سعودی پمپ خلاء حلقه حلقه اضافه کردن شیر چک و روش تخلیه ، امیدوارم که عربستان سعودی حلقه مایع سری تولید کننده کوچک برای به اشتراک گذاشتن محتوا ، می تواند به شما کمک کند.

 




:: برچسب‌ها: پمپ وکیوم آبی , صادرات پمپ وکیوم آبی به عربستان سعودی ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: